samedi 19 février 2011

Always look at the silver lining

One of my lover loves to talk to me so much we don't have sex anymore
One of my lover has chosen someone else over me
One of my lover is incapable to stay in touch
One of my lover prefers chasing new girls
One of my lover is so depressed he only talks about himself
One of my lover is forbidden to sleep with anyone, let alone me, for the next six months
Most of my lovers are already attached to someone else
None of my lovers are my owns....

What is that supposed to tell me about me?

Silver lining to the cloud : thankfully, it's not one man only... so, it could be worse, couldn't it?

3 commentaires:

  1. joli... poétique... j'y ai trouvé un écho à mes envies d'un compagnon... à mon goût de la découverte du corps de mes amants... à l'addiction qui fait de nous des prisonniers de la nouveauté...

    RépondreSupprimer
  2. Petit coucou juste pour déclarer un lien vers ce post depuis mon blog ;)

    RépondreSupprimer